Feb 21, 2011

Putus sebelum bercinta

Hu~ Da seminggu aku tak update. Even header baru pn tak sempat nk letak lagi. Ceh. Nk belagak plak kau ni Wath. Seminggu aku berjalan2 kat planet2 d alam semesta, baru hari ni sampai ke bumi balik. Sebenarnye aku baru je bace blog Zack Zukhairi. Kesian kan. Ketinggalan tul. Tapi sebab bace blog dia la aku tak update blog aku seminggu. Asal dapat tenet je aku study blog dia, sampai aku tak sempat nk update blog sendiri [padahal takde idea pn nk update]. Dah2. Merepek je ko ni Wath!

Sebenarnye aku ngah bersedih ngan berita Ally Iskandar bertunang. Selama ni aku sangat yakin yang aku lah jodoh dia. Tapi dia tak sempat jumpa aku da bertunang ngan orang lain. Kalau la dia bersabar sket lagi..at least tggu la sampai aku masuk gadis melayu musim depan ke..kan. 2 hari aku tak selera makan..kecuali time makan je aku makan. Time lain aku tak selera langsung. Kakak suruh tolong masak pn aku tak larat. Eh tu bukan sebab kau malas ke Wath! Takpela. Pape pn, aku doakan kebahagiaan dia. Klau betul sayang, kite mesti hepi asalkan dia hepi jugak kan. [agak2 Ally tacing tak bace statement ni. kehkeh]


Tu la orang kata, jaga la hati orang yang sayangkan kita, jangan sampai kite baru nak hapal lagu Iris bile dia da jumpe some1 else yang pandai jaga hati dia. But then yang pandai jaga hati plak tentu la pengalaman banyak..n umur pun banyak sket, lagu pun standard Terlanjur Menyintaimu je, tapi bile rase tak sesuai, nyanyi plak lagu Lucky lepas jumpe besfren lama balik. Mule2 bagi hint, layan la SMS dari Kristal. Dah lama2 sket, boleh la start nyanyi Menatap Matamu live dalam kereta time nak balik dating. But then bila found out about skandal dia, ajak pegi karaoke alasan nak nyanyi Ketahuan tapi pandai plak si dia cover time select song pilih lagu Down. Bajet part BABY DON"T WORRY, U R MY ONLY tu leh cool down kawan ni. But don't take me as a fool, sampai masa kene gak nyanyi lagu Hati Yang Kau Sakiti. In the end, after all those world's Love Story, nyanyi lagu InshaAllah gak lagi best. At last lagu tu gak yang tak mengecewakan, sebab cintakan Illahi is the never ending love. So take a step, choose yours. =)


      i love youdo you love me?


1 684 org tengah mintak lolipop:

nik lan nik mat said...

awak pown giler jugak...huhuhuhu