Feb 11, 2011

Happy Valentine Day??

Kisah ni berlaku tahun lepas. Sempena bulan 2 ni and sume orang tau kontroversi bulan 2 ni, aku tibe2 teringat kisah ni.

Dulu mase kecik2, family aku selalu g bercuti ngan family kawan ayah aku ni. Family kitorg sangat rapat..so aku pun rapat la ngan anak laki dia yang sebaye ngan aku. Makin besar, kitorg da tak bape rapat da. Tapi biase la, aku penah minat anak laki dia. Kahkah. Mase tu aku kecik lagi. Bile da besar, sekolah da tak sama, family pn da jarang jumpe, bile jumpe jadi kekok. Last year baru aku start rapat ngan dia balik. Kadang2 kuar lepak same2. Dia datang amek kat umah, so mak tak marah la. Lagi pun anak kawan ayah kan. Kuar pun tak jauh sangat and tak lama sangat. Ye lah. Setakat bagi barang n sembang2 sket je.

Tibe2 14 haribulan 2 tahun lepas dia text aku.

*HAPPY VALENTINE DAY*

Aku tau dia text as a fren. Tapi aku tanye lik.

*Salah bagi mesej ke?*



Ye lah. Aku tak sambut Valentine. Rasenye dia pun Islam jugak. So mungkin dia salah type mesej la kot. Tak pun maxis yang tersilap anta ke? Boleh ye? Haha.

Sejak tu kitorg da tak penah kuar sama. Mesej pun tak pernah. Ym apetah lagi. Tibe2 tadi ayah aku cakap bulan 6 ni dia nak kawen da. Alhamdulillah. Bagus la =) Wish the best utk dia.

3 684 org tengah mintak lolipop:

Solihin Zubir said...

heheh.. dia xtaw kot apa hukum sambut valentine masa tu.. hehhe..

The Crow said...

hee~ ayah bg hint tu. jgn keluar berdua lg dgn dat boy. die nak kawen da. hehe..

bagus cara what tu. kalau boleh semua anak muda kena kekang ucapan2 mcm tu kan? (^___^)

Unknown said...

SZ: tu la pasal. Pelik gak. Rase nye dah kecoh kot pasal tak leh celebrate VD ni..

EN. Gagak: Ye la tu kot. Hehe. Dah setahun da pun berlalu