Feb 9, 2011

Canon 60D

Skrg ni aku ngah teringiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin sangat kamera DSLR ni. Rase macam2 nak wat ngan kamera ni. Mahal gile plak tu. Dapat Canon 550D pn jadi la. Tapi tu la. Duit takde. Mane nk pk kete lagi nk mekap2. Ish2. Konpius aku mane nak carik duit.

Tapikan..pelik bile tengok budak2 laki keje lebih kurang cam aku tapi kete kemain cantik lagi. Tu lum masuk Iphone 3g, dslr Nikon lagi. Kire ape nak leh dapat la. Rompak bank ke ape?? Bank mane korang rompak? Aku nak gak! Tapi kakak aku cakap klau rompak bank pastu tuka sport rim, nnt tayar pecah. Ayok tak tau.

Ade petua camne nk beli bende2 yang kite nak dalam idup?

2 684 org tengah mintak lolipop:

The Crow said...

Paw family. heheh.. tah la. tapi bg sy, kebanyakan anak lelaki melayu ni barang2 yg di miliki bukan 100% hasil titik peluh sendiri. Mungkin ade tentangan dgn pendapat ni. Tapi, bile tau hakikat, mereka akan berdalih. ego mungkin. Hampir semua member2 atau kenalan lelaki sy memiliki kereta. tapi untuk membeli sesuatu yg lebih kecil seperti iphone, laptop pun bukan dari duit mereka. Separuh dari ptptn contoh atau tong2 duet dgn makwe. haha.. kereta? kompon dari mak ayah. tapi kalau perempuan sy yakin pakai duet sendiri. sebab perempuan azam untuk memiliki sesuatu brg sangat kuat okeh. huhu

Unknown said...

wauuuuuuuuu..baru sy tau..ptt la pompuan ssh nk dapat ye..thnks 4 this info :)