Feb 8, 2011

Down? Cube bace sini kejap

This week aku sangat down. Tak tau nape. So aku start google ape2 yang patut either mane2 aku leh luahkan masalah aku [padahal da ade private blog sendiri], then aku terjumpe satu website ni. Best. Ade macam2 petua yang wat aku rase nak try supaya hidup ni lebih bermakna. Memang most of ape yang dia tulis berkenaan ngan reason aku down such as tak capai lagi ape yang aku target dalam hidup.

Tapi nak capai matlamat hidup kita mmg bukan senang. So kalau dapat buat bende2 kecik pun macam bangun pagi2 tengok matahari terbit or even sempat dengar topik riuh pagi era pun da cukup la. Tapi kalau leh masak breakfast kan lagi best :D
Try la bace website dia ni. Then kite try same2 ye :)

Ok da lambat. Petang ni mesti mau jogging  >.<

2 684 org tengah mintak lolipop:

The Crow said...

Erk.. link tu ke mana? takde pape pun. sob2..

Oh.. dekut la. buat blog private taknak kasi org bace. hehehe....

(^____^)

Unknown said...

ops sori. da betulkan dah. :D