Feb 21, 2011

Cocktails for Three

Coctails for Three ni merupakan novel dari Sophie Kinsella jugak. Tapi buku ni di tulis atas nama Madelaine Wickham. Madelaine Wickham tu nama sebenar dia. B4 dia ade nama pena la kot. Aku pn tak tau sangat. Kalau korang perasan dia adalah novelis yang paling aku minat. B4 this pn aku ade post pasal buku2 dia. Kali ni ceritanya pasal 3 sahabat dengan 3 masalah yang berbeza.


Tapi ni bukan gamba buku aku. Gamba buku aku lagi cute. haha

Ade 1 thing aku minat sangat ngan cite2 Sophie Kinsella ni. Citenye sume beginning dia menarik, then klimaks ceritanya adalah bile masalah timbul. Mase tu tak terpk camne nk selesaikan masalah2 tu. But then bile baca, rasa seronok sangat. Wau! Kreatif gile cara dia berfikir utk selesaikan masalah2 tu. Biasenye bende2 yang kita tak jangka akan berlaku. Kalau aku kompem da buntu camne nk selesaikan masalah tu. Tapi dia ade je penyelesaiannye.

Setiap kali baca memang leh wat senyum sendiri2, then bile masalah timbul rase cam resah gelisah + geram + emo, but then bile masalah settle leh senyum sorg2 plak sambil sebut yes! atau padan muke kau!

Pasni aku nak beli Sleeping Arrangement plak. Tapi kne beli Aku Bukan Maria dulu. Da lame usha tapi tak beli2. Hm..pape pn aku kne wat kad MPH dulu. Rugi lak rasa beli buku tapi tak de kad dia. Ok. Selamat membaca!

0 684 org tengah mintak lolipop: