Dec 23, 2010

Betul bos...tak tipu punye!!

Post ni utk bos aku. Org len tak leh bace. Sape bace aku sumpah dia jadi bos aku.

Bos, betul saya tak tipu!  Malam tadi Harry Potter Hermione n Ron datang umah saya mintak perlindungan. Takkan nk halau. Harry Potter punye nyawa lagi bernilai dari menteri. Bukan saya pergi tengok wayang cite Harry Potter final year part 1. Betul tak tipu!

Pagi tadi saya datang lambat sebab ade Dementor datang umah saya nk sedut muke saya cam dia sedut muke Harry Potter tu, bukan sebab saya bangun lambat penat tengok wayang malam tadi. Betul tak tipu!

Sekarang saya ngah mamai2 + terbayang Harry Potter sebab risau kan Horcruxes lagi 3 tak jumpe n teringat Elder Wand yang Voldemort eh! shh..bos-tau-sape-kan dah dapat tu. Tak tenang saya nak wat keje bos. Bukan sebab saya tido lambat malam tadi. Betul tak tipu!

Ye lah kan, kalau keje saya siap, tapi Harry Potter tak selamat, tak gune jugak bos. Nnt bos-tau-sape datang musnahkan kampeni kite..kan tak gune gak tu. Baik kite pk Harry Potter je sekarang bos. Kali ni betul bos. Saya tak tipu. Kalau saya tipu, maknenye J.K.Rowling tu pn menipu la bos.

.
.
.
.
.
.
.
.
.


Bos......bos baik kan.........................bos kacak la hari ni.........................................................Obliviate!

0 684 org tengah mintak lolipop: