Dec 9, 2010

Aku Tak Bodoh

Semalam aku tengok cite aku tak bodoh ngan mak n sepupu aku. Cite nye klaka. Klaka yang memang klaka, bukan klaka plastik cam jatuh tangge ke, wat muke senget ke. Tapi situasi tu sendiri mmg klaka.

Citenye byk bagi pengajaran kepada both side, parents n kids. Tapi mak aku cam tak puas hati sebab ade adegan both hero [ok aku tak tau sbnrnye hero dia yg mane satu, byk sgt pelakon utama. hoho] kurang aja ngan cikgu diorg. Mak aku siap cakap kat aku time tu 'bahaya ni klau budak2 tengok' sebab dia takut budak2 terikut. Yup. That's always the way our parents think for us. They don't want to show. Tapi for me, takde la. Kene give n take. Dalam cite ni dua2 pihak ade baik n buruk. Dua2 kene mengalah n tolak ansur. Pengajaran nye pn untuk both side. Kene jugak tunjuk yang buruk supaya kite leh tengok kesannye. From that baru kite leh pk baik buruknye perbuatan kite tu. Good be watched with family.

So don't forget to bring ur family :)

Aku rate 3.8 bintang la tuk cite ni. Per 5.

0 684 org tengah mintak lolipop: