Dec 19, 2010

412 vs 812

Umah aku amek Astro pakej sukan, kakak aku plak amek pakej HBO. Stiap kali kakak aku balik aku suh dia bawak kad dia. Tapi banyak kali dia lupe. Kali ni dia bawak, disaster!




Oleh sebab malam tadi aku layan Harry Potter sampai kul 5stgh pagi, aku terpaksa tido sepanjang hari untuk qada' balik malam tadi punye sweet dream. Sampai family aku kuar g main bowling pn aku tak larat nak ikut. Bangun2, umah gelap, takde orang. Aku pn layan The Mummy: Tomb of Dragon Emperor. Punye suspen dari awal aku tengok sampai la last task kene tikam jantung emperor guna pisau mak Lin, tibe2 family aku balik. Terus ayah aku bising tak bukak sukan sambil dia tekan2 info mencari sukan. Argh!!!!!!!! Tibe2 tengah bising2, Emperor kene tikam kat jantung! Sape tikam? Camne dia tikam? Ape la makne aku tengok dari awal kalau klimaks tak tengok -.-'




 
Tu pun pas maharaja da mati, askar2 mumia dia jadi debu, sepanjang2 tu la ayah aku membebel pasal tu sume katun ciptaan manusia, tak real cam sukan. Urgh! Tu la ayah. Ngan penuh kecewa aku pun g basuh pinggan kat dapur. Selamat tinggal 411,412,413. Kakak aku nk lik da jap g. Tggl 701 je la untuk aku bergaduh ngan ayah aku lagi.

Expecto Momento!! [Sambil unjuk wand aku]

0 684 org tengah mintak lolipop: