Mar 29, 2011

"segmen cikgu bertanya: best ke couple?"

Wah...1st time kene tag. Eksaited lebeh aku ni. Thanks incik Gagak sbb tag saye. Entry ni seperti tajuk di atas, segmen cikgu bertanya. Cikgu2 ni memang suke bertanye ye. Bukan cikgu ni kaunter pertanyaan murid2 ke. Kehkehkeh. Maap ye cikgu!

Klik le kalau nak berkenalan ngan cikgu. Hehe.


Ok sesi menjawab soalan plak.

1) kamu couple ke tak?
Tak cikgu. Mak ayah saya tak bagi =,=. <--ade orang percaye tak alasan ni?

2) kalau couple, ce citer sikit cam ne detik2 perkenalan...dan dah berapa lama couple? (pada yg single, citer sal org yg kamu suka )
Tapi cikgu, kalau saya cite pasal orang yang saya suke, nnt dia tau la saye suke dia..

Ok camni. Kenal melalui budak opis. Tuka2 fesbuk. Then g ke ym, g ke nset, tapi takde la rapat sangat.
Argh!! abes la org tau saye suke sape!! [dush3x]
Leh tak nak bagitau, saya suka dia sebab dia berterus terang cakap nak kawan je, tanak lebih2. <--- saya suka sebab dia jujur. Eh tak de tanye alasan ek??

pesanan untuk org kenal aku: jgn ckp ngan aku korang tau aku suke sape. wat bodo je. tau!
pesanan untuk org yg aku suke: kalau kau perasan, jangan perasan. orang tu bukan kau.

3) best ke couple?
Tak best. Nanti kene jeles, kene risau, kene wat report nak g memane......kene sedih. So tak best.......

4) pernah gaduh besar?
Tak. Hahaha. Camne nak gaduh. Kapel pn tak :D
Sebab tu best tak kapel. Sakit hati diam2 je..kehkeh

5) ape harapan korang pada gf/ bf ataupun bakal bf /gf korang?
Ntah. Takut nak mengharap. Rase macam suke dia tapi macam tanak kawen ngan dia sebab takut..
Adakah aku phobia cinta >.<      <--- sile abaikan. bunyik macam gedik. bongok

6) tag kawan2 korang (ikut la berapa orang pun)

boleh tak aku wat camni? nak tau dari perspektif bf n gf. :D

7) SILA TINGGALKAN LINK TU KAT KOMEN~
Baek!!!


14 684 org tengah mintak lolipop:

Wafiy Suzly said...

no tujuh n enam uh bukan soalan,lalala

Puan Kutu said...

wah malu dh..rasanyablog mukan medanyg sesuai utk luah perasaan..org yg wath suka tu baca ur blog?smoga dpt apa yg wath impikan..wah madah cam lagak seorg kakak pulak..hehe

Anonymous said...

Err actually Tira dengan Cik Ery satu blog yang sama. LAgi satu kami tak pernah declair kami berkapel ni. Hahaha. Jeng jeng jeng. Nanti kami berbincang ye untuk tag ini.

Unknown said...

hahaha. memang le. sbb 1 blog la nk tag due2 tu. 1 dari sisi tira 1 lg dari sisi ery.

lum declare? mgkn leh masuk kategori 'bakal'

haha

wafiy: eh ye la. main jawab je. hahahah

puan kutu: ye tau tu. dia tak tau pn kewujudan blog saya. just in case. tapi harap dia kekal tak tau. haha

Fendy TZM said...

Ok Bro Ery jawab untuk segmen ni. Selepas perbincangan dan kami menetapkan ayat yang sama tapi Bro Ery yang taip.. Cik Tira dia akan buat tag dari blog Adol Ihsan.

http://ceritatira.blogspot.com/2011/03/segmen-cikgu-bertanya-best-ke-couple.html

Solihin Zubir said...

kapel je lpas kawen..
bkn takat bleh ringan2.. berat2 pon bleh.. haha..

Bunga said...

alaihai sweetnyer..hahaha..dah tau cikip pasal awk..hehe

qasehraihan said...

ye ke xde kapel ni???mcm xlogik je bdk comel ni..hehe

Yaya Ijat said...

tu la kan....betul tu cik qaseh...
snyway,thnx 4 join~~`

Unknown said...

solihin: tu la harapan sebenar ^_^

bunga: shh..jgn bgtau org ye :D

qaseh n suraya: comel tak semestinye ade kapel. [tambah2 tak comel cam saye ni. uhuk~]

Unknown said...

ye ke ko ni..eheh..

kay_are said...

x ken tag lega.. kalau x xtau r nak cite ape.. dah r sekarang ni single mingle pringle je.. ^^

Fatimah Ali said...

kadang2 kapel tu tak best :(

Unknown said...

jiji: iye le
kay are: nak tag tapi takut. kr kn banyak lagi tag nk kne handle. haha
s.u.h.a: yep! agreed!