Mar 17, 2011

Saye sangat terharu.. :'-)

Pagi tadi bukak2 je blog, eh pesal banyak sangat komen ni?

Bukak2 je komen, kay are promote aku?

Tibe2 terkejut. Eh followers aku bertambah??

Sangat teruja. Sangat terharu. Sangat touching.

thanks! thanks! thanks!

Terima kasih incik Kay Are sebab tolong promote blog saya. Tak penah terpk akan ade org tolong promote camni. Segan =,=' . Selama ni mmg aku rase blog aku tak best. Sebab tu aku tak penah promote pn entry aku. Dan terima kasih jgk readers aku sebelum2 ni. Walaupun sikit, tapi rajin baca n komen2 kat blog aku yang tak best ni terutama incik gagak and awek jhowo  ni.

Thanks jugak kat sume yg sudi follow blog saya yang tak seberapa ni. InsyaAllah dengan sokongan anda akan mantop le sikit lagi. Best dapat kawan baru..kannn.



Berusaha!



Best kan berbelog ni. Leh dapat ramai kawan :D


Actually post ni da ditaip dari pagi tapi tak settle2 sbb byk sangat gangguan.

12 684 org tengah mintak lolipop:

Sophie Al-Yahya said...

yup.mmg best pun.
kalau macam Sophie ni. lebih cenderung komen pada yg dtg komen entry Sophie. Sebagai menghargai jasa baik yg dtg singgah.

Apa2 pun keep on blogging yaaa.. =)

Orkid Edyliyne said...

memang best pun kalau dapat ramai2 kawan...
lagi2 dengan minat yang sama, tengok blog..
hehe...

p/s: OE baru datang sini... salam perkenalan... (n_n)

Unknown said...

sophie: em kan. betul tu. same la kite :)

OE: hi. salam perkenalan :)

Wafiy Suzly said...

aku salah sorang datang dari blog kr

puteri ain said...

keep it up :)

mari berblog beramai2 ..;)

tricksrex said...

wath, kadang kadang tu ada je orang baca tapi tak terkomen

best kan bila ada orang susah payah promotekan utk kta
rasa terharu je
kekekeke

mari mari teruskan menulis!
chaiyokk

Anonymous said...

Salam perkenalan. Akhirnya tahu juga kami datang dari blog Kr.. Hahaha. Kita belajar menjadi blogger yang baik bersama-sama ye ^^

Fendy TZM said...

Esok ada aktiviti "Kaum Wanita Tanya, Kaum Lelaki Jawab" diblog Cerita Tira. Kepada kaum wanita boleh ajukan soalan berkenaan kaum lelaki di ruangan komen blog. Kepada kaum lelaki standby je jawapan nak jawab soalan kaum wanita. Enjoy!

http://ceritatira.blogspot.com/

kay_are said...

rajin2 r menaip ye.. cume xnak sorang blogger give up je.. sebab baru2 ni tengok banyak blogger dah stop.. so x best r camtu.. =)

Puan Kutu said...

dtg dr blog kr jugak..hehe..

Cikya said...

singgah jumpa Lolly dari kayare...

kita kawan yeay! :D

Ratu Meow said...

lollipop yang ade chewing gum kat dalam tu name ape yek????ehheehhe...