Jul 6, 2010

WTB transformers !!

Lame da tak cite pasal WTB aku ni. Benda2 ni da lame da aku tuka.





Spotlight biru. Haha. Ring dia je biru sebenarnye. De lampu kuning gak. Tapi da terbakar. Tinggal lampu ring je. Lawa kan. [perasan!! dush3x (~,~' ) ]


Ape ke name ni aku tak tau. R3. Takkan nk letak Mitsubishi lak kan. Da proton, wat care proton.



Tinted lampu. Smart. Aku suke part ni!!


Cover rim pn da cabut. Nak tggu beli sprt rim, ntah tahun bile ntah. Haha.
[ha, aku gune duit hantaran je la beli sport rim. shh. jgn bgtau org]


Sape wat ni angkat tangan!! LOL. Takpe. Dia da polish lik da :D


So..kete aku da jadi cam ganas sket la. Dulu aku nk kete putih, sebab aku nk wat bende2 ni la. Kalau kete hitam, wat bende2 ni, jadi hitam sume da cam mafia lak. Tapi aku wat gak..n aku rase smart gak. Nanti la..bebile da relax sket, aku nk tinted lak. Pastu pinjam no plat MAF 14. :D

p/s: hm..baru2 ni bumper depan tercabut. Tak tau nape. Nanti la..kene wat lik bumber. Camne nk pasang skirting, klau yg asal pn tak reti jage. :(

0 684 org tengah mintak lolipop: