Jul 29, 2010

Sherlock Holmes & Jennifer's Body

Malam tadi adalah malam rabu, malam sepatutnye tengok wayang. Da lame gile tak tngok wayang. Tapi sebab dilanda kemalasan malam tadi, so aku pn lepak layan movie dalam external aku je. Aku ingt lagi, Jennifer's body tu nak tgok kat wayang, tapi membe aku Yani takut tengok cite antu. So tak tengok. Haha.

**************************************************************

SHERLOCK HOLMES

Cite pasal Sherlock Holmes yang kacak, selalu wat experiment untuk buktikan penyisatan dia. Anjing diorang ( Holmes n Dr ) selalu jadi bahan experiment. Aku suke tul kat Dr tu. Da la kacak, waras. Haha. Tapi kompem la lagi ske kat Holmes. Sbb dia tu gile.


Ha..kacak tak Watson. Dia selalu ade untuk selamatkan Holmes. Sampai aku jadi sedih if dia takde. Huhu



Blackwood. Sian pengikut2 dia kne tipu hidup2. Mati2 ingt magic ek.


Dalam cite ni, diorg nak buktikan kat sume orang yang magic sebenarnye tak wujud. Blackwood yang kononnye leh hidup lik pas mati, leh bunuh org gune macam2 care, sebenarnye menggunakan bahan2 kimia untuk wat magic tu. Bayangkan mase zaman tu, electric pn diorg tak tau amende. Sebab tu yang bijak sket ni leh tipu diorang bulat2.  Memang best la cite ni. Tapi aku memang penah tengok, kat mane ntah, yang ade sejenis ubat yang leh wat nadi kite berhenti, tapi tak mati. Sebab tu Watson (Dr) leh isytihar Blackwood dah mati. Sebab dia cek nadi. Memang best. And cam biase, anjing diorang la jadi bahan experiment :DD


JENNIFER'S BODY


Jen n Needy



Cite ni pn best gak. Kisah pasal Jennifer n Needy yang bersahabat baik (ye ke?) dari kecik. Needy cam nerdy sket. Sebab tu kot dia jadi besfren Jennifer. Sebab Jen tak suke org lebih dari dia. 1 malam tu Jen n Needy g kt Devil's-pe-ntah club. Nk tengok Low Shoulder. Indie band yang tak bape nk glamer. Then malam tu terjadi kebakaran n Jen g ikt dak2 Low Shoulder. Rupenye dia kne jadi korban. Tapi sebab dia tak cukup syarat - pure virgin, so dia just jadi replacement. Setan masuk dalam badan dia n dia kne makan orang utk terus hidup segar. Da la hot gile Megan Fox ni. Fuh. Sape la yang tanak ngan dia kan.

Last2 dia g makan Chip, bf Needy. Mengamuk la Needy. Ha. Amek ko. Ubatnye kne bunuh ngan boxcutter je. Tu yang aku tak paham. Cakap la pisau dari perak ke ape ke kan. Ye la. Zaman dulukala manade boxcutter. Camne diorg nak bunuh antu tu. Ha..merepek suda. Ok2. Pastu mati. Abes.

0 684 org tengah mintak lolipop: