Jul 5, 2010

A - Team

A - Team memang best. Walaupun aku rase The Loser lagi best, tp A - Team best la jgk. Action, team tak besar, masing2 ade peranan, n funny! That's what important. Hm..cume ade sedikit gangguan sbb aku dok sebelah REPORTER!! Sangat geram. Aku byr untuk tgk, bukan untuk dengar dia wat rumusan n bg keterangan. Hello!! Kalau dah org tu mati, tapi ade balik, means memang la dia palsukan kematian dia. Dah tu rancangan nye, yg ko nk tny lik dia dah mati, pastu ko nk terangkan lik tu wat pe. Argh!!! 2 kali aku sound. Sori la, mmg takleh thn. Dari bisik2, terus gune suare biase. Dia ingt aku ngah tumpang ruang tamu umah dia ke??? Ish. Aku mmg takleh blah klau tgk cite, ade reporter kt sekeliling aku. Kompem cite tu jadi tak best.

Ok. Abes. Tu luahan perasaan je. Back to da story.



Rasenye aku da jmp wallpaper laptop aku. Yes!!!

A - Team. Diorg ni kne perangkap ngan askar lain. Kne lucut jawatan n kne penjara. Pastu diorg lepaskan diri sbb nk bersihkan nama lik..but in the end, still kne lagi. So next time, let Hannibal do the planning (^_~)v


Yes!! I knew I've seen him recently!!

Haha. Penat aku pk sepanjang movie ni, sape mamat ni. Cam sangat familiar tapi aku tak tau cite ape aku tgk dia. Ye la, nk kate 'kt mane tgk', mmg mustahil la aku jumpe dia luar movie kn. Pas aku wat sedikit research yg sangat mudah di zaman IT ni..aku da tau!! Haha. Aku tgk dia dalam cite He's Just Not That Into You. Wehoooooooooooo. Aku tak ske dia dalam cite tu sbb dia men kayu 3. Tapi lain ckit la dia dalam tu ngan dalam ni. Lagi suke dia pny style dalam cite HJNTIY kot. *blushing [tibe2]

p/s: overall, 3.5 over 5. Rase cam nk bg 3 je pn ade. Mungking sebab gangguan kot.

2 684 org tengah mintak lolipop:

Unknown said...

ko blom tgk lagi aku berlakon... hehe.. :P

Unknown said...

Haha. Ngeri kot tgk ko belakon!!