Jul 8, 2010

Twilight Saga: Eclipse

Camne nak komen ni..hm..cite kali ni tak bape nk best. Best part diorg lawan tu je. Yang lain cam byk pasal kelelakian Edward tercabar je. Haha. Klaka tul aku tgk. Takpe la. Tak tau nk komen dah. Yang aku tau, no 1 pny gak paling best.



the Cullens


Hah! Untung la musuh ketat zaman berzaman bersatu sebab sorang manusia.



Sape2 yang suke pkai shorts tapi tak suke pakai baju tu..hati2. Anda mungkin keturunan mereka


Ha..ni la sebab nape aku ske cite twilight. Scenery dia..nampak sejuk je :D


Kali ni, mamat ni yang berjaya curi tumpuan aku. Ske :D


Alice pn aku ske gak..memang best a minah ni.


Asal ade diorg ber3 dalam 1 scene, mesti klaka. Haha. Amende la diorg ni.


Ske dalam cite2 sebelum ni, time dia tak tahan bau darah. Mke dia cute :D


FINALLY..WHAT IF THIS THING REALLY HAPPEN??



HAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHA.

Hm..kalau ikut cite ni, leh nampak kelebihan banyak kat Jacob. Aku pn lebih excited tgk Jacob daripada Edward dalam eclipse ni. Pesal ntah. Tapi dah Bella nk Edward, nak wat camne kn. Tul la Edward cakap. Dia takleh pakse Bella wat keputusan. If Bella nk dia, ape dia leh wat, eventhough dia tak sebest Jacob in certain parts..but that's what we call love. Unconditionally. Not finding the best. [pergh..sudah terkeluar madah pujangga aku..cis! (~_~' ) ]

0 684 org tengah mintak lolipop: