Jul 22, 2010

Saya Benci Bila..

Saya benci bila..

Lelaki tu suka kan kanak2. Betul ke kau suke? Ke saje2 wat suke, supaye nampak more adorable? Blah la wei. Kalau betul ko suke kanak2, akan terlihat sendiri. Tak payah la kau nak gune bende tu untuk tarik perhatian. Takleh blah.

Lelaki itu caring terlebih dengan keluarga saya. Betul ke ko caring? If ko betul2 caring, nape bile time2 klimaks kau tak ade pn? lepas tu tak payah cakap la kau suke kenangan berkeluarga. If ko betul2 appreciate, kau tau mane nk diutamakan dulu.

Lelaki itu appreciate kawan2 saya. Betul ke ko amek berat pasal diorang? Kenape sampai satu mase, ko tak kisah pn bile aku cerita pasal diorg? Ntah pape ntah.

Lelaki itu bercakap tentang dirinye saje. Bagus ke ko? Bile luahkan masalah kat dia, dia pn sebok cite masalah dia yang lagi besar. Bile cerita pengalaman sikit, dia pn sebok cite pengalaman dia yang lagi gempak. If all about u, when is it abt me? Kau cerita la dengan dinding. Tengok dinding leh tahan ke tak ngan cerite kau tu. Ntah2 dinding pn retak tak sanggup dengar

Lelaki itu tak paham bahasa. Ko sengal ke? Kau yang dah wat pilihan, live with your choice. Tak payah la terhegeh2 nak amek tau pasal ex lagi. If org da remove kt fb, tak payah la nk add2 balik. Org da menyampah. Sedar la diri sikit.

Lelaki itu menipu. Paling tak suke. Sangat tak suke. Tolong jangan dekat ngan aku if ko kategori ni. Wat menyusahkan aku je nk kne masukkn ko dalam memori aku. Takyah wujud langsung lagi bagus.

Ade yang aku benci, nampak macam positive kn? Tapi tu la manusia. Mase nk dapatkan, sanggup wat itu ini. Bile dah steady, leka. Tak jaga. Ape gune if handal menanam, tapi tak reti jaga. Benih tu takkan tumbuh segar. Mati. Layu sebelum sempat membesar.

0 684 org tengah mintak lolipop: