Feb 27, 2013

Lagu dulu vs Lagu sekarang

Aku tunjuk dulu. Korang tengok sendiri.


Komen2 lagu dulu.





Komen2 lagu sekarang.


Yang aku bulat kan warne merah tu tajuk lagu ye. Aku amek bahagian komen je. Sebab lagu dia korang semua mesti da tau. Tajuk lagu tu pulak aku main klik je. Aku pilih secara rawak sebagai contoh.

Kesimpulannye.

Lagu dulu-dulu kalau orang dengar buat teringat kat kekasih lama, sejarah silam, menguatkan perasaan cinta dan sebagainya. Orang dengar lagunya walaupun video klip setakat pompuan berdiri tepi kolam pandang sana pandang sini bibir merah macam mekap sendiri.

Lagu sekarang..korang nilai lah sendiri. Walaupun lagu apo kono eh jang tu lagu lama, tapi da di beri nafas baru. Video klipnye cantik sikit tapi mak aihhh.

Tu la sebab nape orang kata lagu lama lagi best. Hehe. Sebenarnye aku rase bukan lagu tu best. Tapi sbb lagu tu wat diorang feeling abes. Ekekeke.


2 684 org tengah mintak lolipop:

kay_are said...

dulu tak ramai yang reti buat mv sume.. so penerimaan lagu tu memang depend dengan sore je.. sekarang ni orang nilai lagu siap ngan mv bagai tu pasal r kot..

sobri yaacob said...

ha..ha,
kalu tgk vdeo klip zaman dlu..rasa klakar je..tapi bg zaman tu.. tu la video yg shbis baik..tu pasai nampak mcm model dlm vdeo tu pkai gincu sndri :)