Mar 5, 2013

Kerat 14

Salam 1 malaysia.

Hari ni aku sakit kepala. Sebab bosan aku pun layan youtube. Cari cerita apa yang ada. Ceh. Sakit kepala tapi leh layan youtube.

Aku terjumpa Kerat 14.

Tanpa mengetahui asal usul hukum hakam kerat 14, aku pun tengok.

Meh aku cite supaya korang takyah buang masa cam aku.

Haziq cinta Zara -> Celeb besday kat disko -> Zara kene calit minyak guna2 ngan Aril -> Aril folo Zara lik umah -> Haziq cemburu, bunuh Aril -> Kerat 14 -> buang kat tong sampah -> bangla jumpe -> polis jumpe ic Zara dlm poket Aril (aku tak tau bile ntah dia amek ic Zara sbb aku tengok mamai2. Bapak bosan) -> Polis g umah Zara -> housemate Zara bawak polis g umah Haziq sbb Zara tak lik umah -> Kene tangkap -> soal jawab (time ni mmg aku dah hanyut zzzzz...sampai aku terjaga balik tak abes lagi soal jawab. Dialog bodo je padahal. Ape ntah yang diorg sembang lame2) -> Haziq kene hukuman bunuh, Zara penjara 20 tahun.

Sekian.

Korang tak yah la tengok dah. Aku da cite semua. Takde ape pun yang tersirat dlm cite ni. Dah la pelakon Aril tu klaka gile. Kayu.

1 684 org tengah mintak lolipop:

kay_are said...

detail kemain..ok takyah tengok dah.. =P