May 18, 2010

Zaman problem kah??

Aku tak tau la nape..lately byk sgt benda mengganggu fikiran aku. Keje, kawan2, sume da menjunam. Bumi berputar. Sekarang aku menuju ke bawah. Zaman kegemilangan dah nak berakhir. Sebab tu kot aku asyik ngantuk je. Penah dengar tak, orang mengantuk if tension. Hahaha. Betul. Tak caye tanye kakak aku. Penyakit keturunan kot.



Pasal keje aku ni. Aku takde mood langsung nak keje. Semalam ponteng. Kantoi lak ngan mak aku. Tak pasal2 kne bebel. Tp betul la tu, da keje, kne la keje. Aku nak benti keje. Pastu nak wat pe? Sume tempat ade masalah. Hm..sbb tempat keje aku ni tak kukuh kot kedudukan. Pening pale pk. Pas settle sume full set akaun ni, memang aku blah la.



Do I really have one?

Kawan2. Ni pun 1. Dunia aku da nak berubah. Sorang nak lik kampung dah bulan depan. Sorang lagi nak kawen dah thun depan. Sekarang lagi da rase bahangnye. Takpe la. Skati korang la. Pasni, Ain ngan Kakno je la mangse aku. Takpun Ansar. Ha..Ansar senang sket. Muahahaha.

Dah3. Lagi pk lg tension. Aku pun tak tau nape aku takleh dok je kat umah tu. Jadi dak baik. Sebab aku bukan stay-in-home type kot.

0 684 org tengah mintak lolipop: