May 13, 2010

Anonymous

Malam tadi, b4 g tgk Robin Hood, aku singgah umah membe aku anta barang. Guess what. I'm riding TZM for the 1st time!!!!!!!!!!!!!!!! WAHAHAHAHAHAHHA. Ske tul aku. Tapi agak takut la. Tank kt depan kn. Handle jauh. Sllu aku bwk mto, rase cam beskal je. Skati aku nk lipat ke ape. Ni takut lak aku. Lagi2 time nk corner. Sebab ni besar kot. huhu. Anyway. Thanks to my fren. Ske sgt!! \(^_^)/


Tapi, yg aku bwk mlm td tu anonymous. Ble ntah nk tibe giliran 'her ex-boyfren's besfren..'

p/s: Ske sgt SP da hdp!! Like that smile in his face at that time.. :)

3 684 org tengah mintak lolipop:

Aen de c0ol said...

anonymous=r.e.d?

Unknown said...

hek ko.agk2 a aku nk nek dia.anonymous tu mto tzm membe dia.hahaha.mto dia takleh hdp lg time aku try tu.

Anonymous said...

kalau aen nak naik pun boleh,nanti aku siap kan SP utk aen \(-_-)/