May 15, 2010

Spoiler



Entry ni da lambat. Sbb minggu ni agak mengong. Aku beli spoiler ni sbtu mggu lepas. 8 May 2010..bersamaan besday sepupu aku. Pas lik keje, g kenduri membe kepade membe aku, then g cari spoiler. Oleh sebab kendurinye kt UIA, so otw lik tu sggh la gombak. Brothers gombak. This is what i get.





Memule dia wat marking..kt ne nk tebuk..







Pastu dia TEBUK!! Gile sadis a..same je rase cam dia tebuk hati aku.




Nampak tak..berdarah2 hati aku dia tebuk



Da siap pasang, dia pasang wire brake.





Tara!! Pelik je putih hitam. Haha



Ni pas anta cat. RM100. Mahal tak.


Aku anta cat ni area umah aku je. Hari ahad. Sehari pas pasang spoiler ni. Sbb kedai ni je yg bukak, n aku takmo g keje pakai spoiler putih.



Taraa!! Perfect!!



Gamba ni mase kt opis. Sepupu aku siap ckp "smart a kakdah!!" n dia bercite2 nk suh ayah dia pasang spoiler. Tak dapat a!! Hahahaha

2 684 org tengah mintak lolipop:

MOHD FAIZ said...

x smart la beb

Aen de c0ol said...

owh..cool =)