May 8, 2010

Present 4 WTB

Korang kenal tak kuma-kuma? Aku suke kuma-kuma ni. Tapi tak ramai yang tau nama dia. Sebelum dapat WTB, aku da berangan nk bertemakan kuma-kuma. Ni ha dia


Sejenis kura-kura yang bernama kuma-kuma.


Cute kan. Hehe.

Tapi disebabkan aku tempah WTB ni mase aku konvo, ni la hasilnye. 

Aku tempah WTB ni mase konvo lagi. So, dapat la hadiah konvo yang sumenye berupa barang hiasan tuk kete. Muahaha. Aku pn konpius, hadiah konvo ke hadiah kete ni. Apepun..thanks everyone (^-^)



Bantal love ni mak bagi. Caaayang mak

Hm..each time aku sedih kan..aku drive kete ni sambil peluk bantal mak. Kalau ngah jem pn, mesti aku cari bantal ni gak. Feel comfort..same cam time peluk mak..



Yang ni kakno bagi. Sekali dgn..



Ni. Sotong yang jadi kontroversi stp kali aku lalu tol or pondok guard besfren aku.



Ni ikan adik aku bagi.

Tgk la muke ikan ni. Taste adik aku mmg camni. Dia bagi ni pn kire da ckup touching da. Terkejut gak aku dia bagi hadiah. Ni 1st time!! Rupe2nye ni pn mak yang suh..n dia men beli je kt kedai yang ade kt sekeliling kitorg time tu. Haha. (Tak pe Jim. Kakdah tetap touching.)



Ok. Yang itu je hadiah konvo. Yang seterusnye ni beli sendiri n dapat orang bagi.


Ha..yang ni aku beli mase men ice skating ngan sepupu aku. Dia yang pilih kan. Ade gak membe aku panggil dia ni balan2. Memang siot. Haha



.B.E.R.U.A.N.G.

Yang ni membe aku bagi. Sebab aku cite sume orang bagi, dia pun bagi. Haha. Nyesal aku tak ckp WTB tu sume orang bayarkn tiap2 bulan. LOL




Handsox

Ha..yang ni syarat wajib gedik aku. Dari nek ego dlu aku mesti ade bende ni. Konon2 tanak tangan hitam la. Tapi berlipat je. Pakainye ade la sebulan sekali. Waahahaha. Tapi ego dlu handsox aku kaler biru. Aku tgk adik aku da wat lap tangki da pn skrg ni. Siot.


Ferrari


Yang ni aku dapat mase 1st time service. Ramai gak yang suruh aku bukak kotak dia..tapi aku takmo. Skati aku la kan. Kakaka. Lagipun klau aku bukak, if Aqeel naik kete aku, mesti dia amek kete ni. Huhu




Baju kotak tisu

Ni pun mak bagi jugak. Amek je la..leh tahan gak. Cantik kan. Padahal aku bukan suke bunge2 ni. Kakaka



Hm..yang ni lak aku beli ngan besfren aku. Kt Brothers KJ. Aku tak tau nk beli yang camne. Sume tak lawa. Aku amek yang ni pun sbb kaler coklat. Tapi suke gak. Ade tempat letak nset n pen. Hm.. Kad pny takde.



Ha. Ni lagi satu. Dr dulu aku ske tgk orang gantung2 ni. Aku pun beli la satu. Nape twins? Aku pn tak tau.

Tu la dia hiasan dalaman kete aku. Ok what. Tak perlukan Eric pn. Kakaka. Baby aku, skati aku la.
Anyway, if jadi sok, aku akan dapat settle kn lagi 1 to do list tuk WTB ni. Can't wait for tomorrow. \(^-^)/

2 684 org tengah mintak lolipop:

Anonymous said...

twin tu ertinyer..kakdah ngan abg faris...
cheh abg..
x kuase aku!!\(@_@)/ haha

Unknown said...

oit spe yg tulis ni. suke2 ati je. sape tulis angkat tgn!!