Aug 2, 2010

Mr Brain



Entry hari ni aku nak story pasal Mr. Brain. Hm..camne nak bagitau ek..FULLAMAKATAK!!

or..

WALLAWEHHHHH!!!

hm.. biase kalau aku excited sangat,

WARGHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ok. Tu overall aku untuk cite ni. Memang sangat suke. Gile bijak. Tak tau sape yang bijak. Guess the person who give the story idea la kan. Aku baru tengok sampai episod 4. Cite ni pasal si Tsukumo Ryuusuke [Takuya Kimura], kene hempap ngan dinding. Pastu otak dia jadi berfungsi sebelah je..n yang berfungsi sebelah tu, berusaha lebih untuk berfungsi. Pas sembuh, Tsukumo jadi lain sket. Dia da tak suke majalah lucah dia, dia suke pompuan gemok, pastu suke wat eksperimen pasal otak. Gaye selenge je, tapi kadang2 gelak kuat2 tibe2. Rambut pn cute. Memang super duper cute la Takuya Kimura ni. Haha.


Team kat Institute of Police Science [IPS]



Gaye dia best!



Takuya Kimura


Ni lak polis dari Police Department Criminal Investigation Division.

Hayashida Toranosuke n Tanbara

Tanbara ni bos Hayashida, tapi dua2 selalu mintak tolong Ryuusuke. Haha. Suke aku tengok.



Hayashida Toranosuke - Hiro Mizushima

Aku da agak aku kenal mamat ni! 1st time aku tengok dia, cite mei sama no shitsuji. Gile suke aku kat dia. Super Cool la!!! Sangat lain dari cite2 dia yang lain. Memule aku tengok dia, pastu tengok cite lain, memang sumpah tak kenal dia. Sebab dalam mei sama no shitsuji memang tak sama. Cite ni dia clumsy, gelabah, but still cute. Hikhik *blushing* [tibe2] :p

Hiro Mizushima

 Hiro Mizushima as Shibata Rihito


p/s: Malam tadi aku layan cite ni sampai kul 5 pagi sebab takleh tido. Takut. Nape ntah tetibe bilik aku cam spooky je. Pastu g bilik air, bau kemenyan [if aku tak mengigau la]. Then cepat2 aku g bilik amek comforter n bantal, tido bawah ngan mak ayah. Hahahahahahahahha

0 684 org tengah mintak lolipop: