Aug 2, 2010

Bila saya kata..

BILA SAYA KATA SAYA SUKA
memang saya suka

BILA SAYA KATA SAYA BENCI
memang saya benci

BILA SAYA KATA SAYA MAHU
memang saya mahu

BILA SAYA KATA SAYA TIDAK MAHU
belum tentu saya tak mahu
mungkin malu?

SAYA BENCI BILA orang beritahu saya yang dia paham perasaan saya

SAYA BENCI BILA orang beritahu saya dia tahu ape saya rase

SAYA BENCI BILA orang beritahu saya dia tahu saya ada masalah

SAYA YANG TAU APA SAYA RASA kenapa anda pula yang beritahu saya apa yang saya rasa?

so

STOP judging me.
STOP saying that you know me.

SEBAB tiada siapa yang paham saya
so STOP saying like you do understand me

Saya lebih SUKA bila awak bertanya
tentang masalah saya
tentang perasaan saya
tentang situasi saya
daripada awak SUKA SUKA beritahu saya apa yang saya rasa

0 684 org tengah mintak lolipop: