Aug 13, 2010

Cinta Sufi

Ingat tak hari tu aku de cite pasal Cinta Sang Ratu. Isnin hari tu, 9 Aug 10, aku g MPH beli lagi sambungannye. Cinta Sufi n Twenties Girl [Sophie Kinsella lg :))]. So aku pn start la membaca Cinta Sufi dulu..sebab Twenties Girl tu aku syg nk baca lagi. Nnt la tggu aku betul2 free, leh bagi sepenuh perhatian kat dia. Haha.

Ok. Balik kepada Cinta Sufi. Da sampai separuh aku baca, tak paham2. Ade part yang aku tertinggal ke? Nape tetibe Saifuddin terjaga kat dalam gua? Ashabul Kahfi? Yang journey dia mase Cinta Sang Ratu tu mase depan ke? Bile mase nye nak settle kan Manggala ni? Banyak gile persoalan sampai aku bace lik depannye. Kot2 la aku ade miss. Sah takde. Abes tu nape aku tak paham. Aku mule menggunakan bahagian otak yang belum digunakan untuk berfikir. HMmmmmmmmmm..mungkinkah..mungkinkah.....

Yaaaaaa. Tepat sekali ape yang aku pk tu. Pas aku cek2 kat depan n belakang buku tu, baru aku ternampak 1 lagi novel yang macam ala2 Sekuel Bagaikan Puteri ni. Rupenye aku tertinggal buku tu. Hijab Sang Pencinta. Hampeh tul! Rupenye da buku dia yang ke empat da aku beli ni.

Takpe la. Da nak abes da pun Cinta Sufi ni. Nanti len kali aku beli Hijab Sang Pencinta lak.

Untuk fan RAM, aku baru jumpe RAMFC ni. Selamat surfing :)

0 684 org tengah mintak lolipop: