Jun 18, 2010

Tasik Kelana Jaya

Tak betul ni..my 1st outdoor sk8 is at Tasik Kelana Jaya. Haha. Not suitable for beginner langsung. Jalan tak rata, yg batu blok tu, pastu berbukit2. Nasib baik aku g ngan besfren aku. If aku g sorg, tergolek la aku sorg2 kt ctu. Muahahha. Serius. I still got many things to learn!

Time besfren aku ngah main kt tempat excercise tu, aku pn men la sorang2, kt jalan yang rata ckit. tetibe jalan nye cam berbukit, aku pn laju je turun. nak brake tak reti, nk jerit..takkan la kan! pastu trus je la main sorang2 sampai ke hujung sana. Haha. Ape la aku ni. Takpe. Practice make perfect. Rite?

Next station..putrajaya!! Kat ctu permukaan rata ckit. Maybe next week. Aku ni bz je manjang. Haish (_ _!)

p/s: Time2 camni, teringat kt Jaden Smith. Never say never!! (^_^)v [ni pn ngah dengar lagu ni. haha]

0 684 org tengah mintak lolipop: