Jun 3, 2010

.blogger.

Lately aku semakin rajin membuat lawatan ke blog2 lain. Memang best. Bile jumpe yang aku rase best, aku follow. Hehe. Teringin nak jadi best cam diorg. Tapi bukan senang. Tengok followers de beratus2. Kalau yang membe2 je tu lain la citenye. Ni yang tak kenal pn jadi followers, memang best la tu blog korang. Penulisan, isi, cara penyampaian. Tip top. O..wajah blog kite pn penting gak. Banyak nk kene belaja ni.
 Takpe..awal2 ni..observe n learn dulu.

Wish me luck!!

Kenape bloggers ber'blog'. Macam2 reason da aku bace. Tapi yang aku tau, aku wat blog utk hilang kan bosan. Haha. Ok. Ade sedikit kot..mule2 kan..aku cite bende2 yang bosan pasal diri aku. Takde idea lagi.. Dah la teknik penyampaian aku tak bagus. Da tau da. Dari dulu lagi aku kureng bab2 susun ayat ni. Tu yang exam manjang je B kalau BM tu. Takpe2. Keep it up!


Banyak nk kne ubah ni..hm..tunggu la..bile aku free.


***************************** blog under maintenance *********************************

1 684 org tengah mintak lolipop:

Aen de c0ol said...

wahaha aq lg truk kowt..byk bnd sbnr ny nk cte..tp aq xnk org taw lbh..lg best taw sal org dr dri sndr =)