Aug 23, 2013

Hijrah

Betul kata orang

Semua berubah lepas kita melahirkan anak

Tak kisahlah dari segi fizikal atau mental.

Yang aku perasan aku mula rasa tak berkenan ngan template lame blog aku. Maka aku tukar. Konon2 dah jadi ibu2 template kene sopan santun.



Esok 24 Ogos 2013, genap lah 4 bulan usia Asfa Sakinah.

Dalam minggu ni Asfa da pandai isap kaki, meniarap, main air liur (bersembur2 kat nenek dia. hahaha), da mula angkat badan nak duduk, menangis sambil bercakap2. ape dia cakap semua org tak tau. Lagi satu, menyusu suka merungut2. Sambil menyusu berbunyi2.

Tapi abahnye jauh di mata. Tak tengok lagi Asfa meniarap tengok tv.

Paling latest, yang menjadi punca aku tulis entry ni, Asfa da pandai tido meniarap! Pusing sana pusing sini, tertiarap dan tertidur lena. Ok mungkin ade y kate biasalah baby tido meniarap. Tapi Asfa tak pernah. Di ulangi. Tak pernah!






Everyday seeing her learning new things,
Make me realized how fast she grown,
And how I missed my little one so much







Sebenarnye ade banyak aku nak tulis. Daripada Asfa lahir, pantang, pindah umah ibu n abah, raye..tapi sifat malas aku menjadi kekangan. Risau da tua nnt tak ingt semua kenangan tu.

0 684 org tengah mintak lolipop: