Jan 10, 2011

Impian2 yang tak mungkin tercapai

Hari ni kita masuk segmen berangan bersama Syahadah. Aku kalau bab berangan memang no1. Mari kita join berangan bersama2.

Kali ni aku nk senarai kan impian2 aku yang tak mungkin tercapai.

1. Pengarah filem.

Aku gile minat kat filem. Tak kisah la cite ape pun, asalkan namenye filem, leh 7hr 7 mlm aku ngadap tv je tak benti2. Nak jadi pelakon, aku risaukan masa depan Fasha Sandha yang memang da suram tu pn. Lagi pun aku penah belakon teater mase sek dulu, muke nak nangis je. Last2 diorg tuka pelakon. Jadi pengarah senang sket kot. Da berangan da nk beli kamera DSLR, leh wat video full HD, tapi kamera tak de, pelakon pn takde. Kalau tak..mungkin nama aku da setanding Afdlin Shauki. Pergh aku mmg minat gile mamat ni.

2. Pelakon lagak ngeri.

Bukan sume lagak ngeri aku nk jadi. Aku nak jadi driver kete lagak ngeri je. Yang bawak kete laju2 then leh belok tanpa brek. Pergh. Camne la rasenye kan. Dapat lak scene langgar tiang, golek2, fuyoooo...mesti best. Tapi mak aku da sound awal2. Even ade seratus ambulance tggu kat tepi tempat kejadian, jgn harap la aku leh terlibat. Huh. Takpe la. Dapat rase dalam 4D pn takpe. Tapi tak same la. Paling aku teringin nk rase..bawak laju2 pastu belok takyah brek la. Penah gak try ngan kete sendiri, pastu bile tayar bunyi sreeeeeeeeettttttttttttttttttttttttt aku mule tak senang duduk. Gile ko. Imagine la kaki ank korg kne seret. Pergh. Sadis weh. Tak wat dah.

3. Gelfren Harry Potter.

Sape tanak jadi gelpren Heri Poter kan. Tapi da Ginny dapat, nk wat camne. Pasrah je la. Aku selalu jadi pelakon tambahan je dalam Heri Poter tu. Kalau korg perasan ade beberapa scene yg aku terperosok kat hujung dunia. Pecaye la cakap aku. Aku ngah menipu sebab da takde idea ape lagi nk merepek petang2 kat opis ni.

Korang takde ke impian merepek?

0 684 org tengah mintak lolipop: