Jan 25, 2011

Di sebalik tabir ..

Tahun ni aku da pk nak bagi handbag untuk mak aku sempena besday dia. Yang kelas2 gitu. Takde la mak aku pakai handbag rm30 g kenduri kawan2. Baju da glamer da. Hehe. Then tibe2 satu hari tu aku jalan2 ngan mak aku, dia nampak handbag lawa. Mak cakap mak da bekenan sangat da. Mak nak beli nnt dpat gaji. Aku tanye bile. 25 hb ni. Ko paham ape maknenye?? Aku da la tak gaji lagi. Adoi. Tak budget plak mak aku pn rupenye bercite2 nak pakai handbag mahal. 

So, semalam aku wat surprise untuk mak aku. Surprise bagi hadiah. Makan2 dah lepas.  Memule ingt nk bagi mase cuti Thaipusam hari tu. Tapi tak jadi. So aku decide bagi semalam. Hari ni mak aku da gaji. Nanti mak aku pegi beli sendiri plak. 

Memule aku letak hadiah atas katil mak aku.


Ni la yang mak aku berkenan sangat ni. Lupe lak nk amek gamba Handbagnye.


Pastu aku tuka desktop kat bilik mak aku.


Siap sediakan headphone lagi. Speaker da tak betul. Bunyi sangkut2. Kne la aku sponsor headphone aku.



Ni la video yang aku sediakan untuk mak aku. Idea datang tibe2..



Mom,

You are the person who probably knows me better than anyone
you have a special way of understanding me
and
you always seem to know exactly what i need
whether it's good advice
a chat or laugh
or
a sympathetic hug
and even i don't tell you often enough
i want you to know 
you mean a world for me
i can't imagine my life without you in it


Then aku biar je mak aku found out sendiri pasal surprise dia. Malam tadi aku tengok wayang. Mase ngah khusyuk tengok tu, ade mesej masuk. Mase tu aku tau mak aku mesti da discover keje2 aku tu. Kehkeh.

Oh. Sebenarnye hari ni besday ayah aku. Tapi aku tak beli lagi hadiah utk ayh. Aku ni memang. Da last minit baru idea datang melambak2. Ni pn aku da ade idea utk hadiah ayah aku plak. Nak kne mencari tu yang leceh sket tu. Takpe. Demimu ayah. Wahwahwah. hahaha


2 684 org tengah mintak lolipop:

The Crow said...

Sangat menyentuh perasaan. adoi.. Sangat menyetuh perasaan okeh. sob2.. lagi sekali, Sangat menyentuh perasaan..

Kamu anak yang baik.. alhamdulillah.. beruntung mak dan ayah. (^__^)

Unknown said...

Thanks.. bukan baik sangat pun. Sebelum ni sangat jahat.....