Jan 4, 2011

Gule baik utk otak

Ye? Tak Pecaye? Saya suke gule2. Sangat suke. Sebab tu saya gemok. Haha. Amaran keras. Entry ni untuk 21thun keatas.

Saya suke lollypop.




I even put Lollypop as my besfren's name in my handphone :)
 

Saya suke gule2.

Apa2 bentuk juga ^_^

Dan paling penting.


Saya sangat suke marshmallow.

Kenapa? Gule2 memang cool! [cool begaye, bukan sejuk, k] . Nk tau? Ni sebab2 nye.

MR. BRAIN
Aku da penah post cite ni. Sape tak penah bace leh tengok sini. Dalam cite ni dari awl lagi Mr. Brain da nasihatkn polis jahat tu, kne mkn gule. Baik utk otak. Takde la masam je. Plus. Aku tak ingt dalam episod bape ntah, dia selesaikn misteri polis jahat tu gune gule2. Gule2 tu petanda. Kalau polis jahat tu letak gule2 kuning, maknenye plan jalan cam biase. Kalau dia letak gule2 biru, maknenye plan cancel. Ha camtu la lebih kurang. Aku pn da tak ingt mksd n kaler gule2 tu. Tapi masa tengok tu, mmg stylo la! Btw, Takuya Kimura mmg stylo pn. Lalalala



Ni muke penjahat2nye. Yang botak tu polis jahat. Yang mkn gule2 tu.



DEATH NOTE


Sape tak tau Death Note, aku tak tau la nk kate ape. Ni la punce sebenar aku byk mkn gule2. L mmg sentiase mkn gule2. Sbb tu otak dia berfungsi lain macam. Ok. Budak2 jgn terpengaruh. Byk sgt tak baik utk kesihatan.


WITCH YOO HEE
Cite ni pn aku da penah post kat sini. Cite pasal pompuan gile kejam ni. Dia suke mkn marshmallow. Kat ats meje kat opis dia ade dlm 1 bekas. Sape usik mmg mati la.



Ni je gamba muke paling kerek dia aku leh jumpe.

AKU
Cute beb makan gule2. Perasan ouh!


Sambil merenung mase depan lak tu. Memang best. 2jam setengah aku mkn Lollypop ni. Besar. Nnt aku upload gamba lain.

Sekian. Itulah punce2 aku suke mkn gule2. Tapi gule2 aku mestilah cantik dan menarik. Baru aku tertarik untuk makan. Tapi setiap kali makan kene sorok2. Klau tak mak aku membebel sepanjang aku mkn. [padahal mak aku pn selalu belikan aku coklat  ^_^ ]

0 684 org tengah mintak lolipop: