Jan 25, 2011

Akhirnye aku berjaya tebus..

Last year pun aku da penah dapat tiket free dari era sebenarnye. Tapi atas sebab2 bangang, aku terlambat untuk menebusnye. Menyesal tul aku ajk bff-konon-konon aku tu. Sebab perangai ntah pape ntah dia tu la aku tak sempat redeem tiket free tu. Da la dia ajk membe dia plak. Aku yang dapat tiket, dia plak yang ajk membe. Pastu da tak redeem, dia beli tket mlm tu gak. Tak pasal2 aku tengok cite best tu kat 3 seat dari depan. Huh. Malas la aku nk ungkit da. Klau bff-konon-konon aku tu bace ni, yes, i put the blame on u!


Malam tadi aku pegi tengok ngan bff-betul-betul aku. Kat wangsa walk. Punye la...tak tau jalan weh. Tiket free punye pasal, aku redah gak cari wangsa walk tu. Ngan risiko sesatnye, jemnye..

Sebagai langkah keselamatan, aku print google map. Gile besar kau. Sebabnye m/s 5 tak kuar peta. Aku terpakse print screen. Pastu tak adjust, da gelabah punye pasal. Sume org da balik. Membe aku cakap opis kitorg ade hantu. Lagi la aku gelabah print laju2. Rupenye kuar besar mak aiii. Pastu aku selotape je. Kreatif kn? Ye. Tak payah puji. Aku tau tu.


Then aku g amek kazen aku dulu kat U dia. Sementare tggu dia abes klas, sempat la aku kaber ape yg patut di kaber. Oh. ini hadiah besday aku. Bff-jarak-jauh aku baru bagi hari ahad hari tu. Maklum la jarak jauh.



Walaupun berpandukan google map, aku rase tak gune la google map tu. Aku sesat gak. Dari depan titiwangsa patutnye aku masuk DUKE, then u turn ke arah bertentangan. Tapi pas aku masuk DUKE, aku blur tengok banyak simpang, so aku TERRRterus. Sepatutnye masuk simpang SETIAWANGSA, ok..jangan lupe tu. Aku terus sampai jumpe tol, aku pn tanye mamat-tak-bape-kacak kat tol tu, rupenye aku kne u turn kat bulatan segambut plak. Mak aii. Jauh tu. Korang jangan terlepas u turn asal tu tau. Melayang RM2.

Lepas sesat2 sambil dengar lagu Muda, kitorg pn sampai kat wangsa walk.


'oh. Ini ke tempat korang dating' -kata aku kepada bff-konon-konon aku

Da sampai tu, rushing carik TGV, tapi tetibe tersinggah lak snap gamba ngan mamat-super-kacak ni.


Ain! Nampak sangat kau teruja weh! Hahaha.


Sampai2, bff-betul-betul aku da amek kan tiket. Aku tinggal kne tulis Ic je. 



Ni la geng2 Green Hornet nye. Kehkehkeh.


The Beauty..

*blushing. Tibe2


The Bad

*gile la. Same la ain!


The Good
*kau tak good sebab tak belanje aku hotdog tu


The Secret Weapon

*eh..mane dak lagi sorang ni??






 Sekadar bukti dan cenderahati. Kehkehkeh. Tiket pn spesel. Kau ade?

0 684 org tengah mintak lolipop: