Sep 2, 2010

Praktikal

Tadi aku lalu pantry kat opis baru aku ni. Tetibe aku teringat opis tempat praktikal aku dulu... [muke merenung ke kepul2 awan atas pale]

Dulu mase praktikal..best. Sebab da la dapat PTPTN, praktikal dapat elaun lagi tiap2 bulan. Fuh. Kaye aku. Haha.

Pastu, paling tak leh lupe..pantry dia. Gile meriah. Peti ais dia besar amat. Dalam tu yang aku ingat, tingkt ats penuh air kotak. Soya, Laici, Oren, Krisantimum, macam2 la. Sebijik cam ko bukak peti ais kedai. Ha air gas pn ade. Cola murahan. Haha. Tapi sedap la gak.
Pastu ade panadol, gule2 hacks [my fav :D ] . Then kat bahagian tempat simpan sayur tu, penuh buah epal n oren. Serius sangat best. Tiap2 hari aku g pantry brekpes air soya. Pastu bawak lik air kotak 2 3 kotak bagi dak2 umah sewa. Haha.

Ade lagi. Bile aku ngantuk je, aku g pantry amek Milo Fuze. Aku ratah sambil wat keje. It works!! Haha

p/s: padahal masa praktikal dulu asyik tak sabar nk abes je. da abes rindu plak

0 684 org tengah mintak lolipop: