Sep 1, 2010

kenape saya SUKE dan TAK SUKE balik kampung

Memule aku bagitau dulu nape aku TAK SUKE.

1. Kampung aku jauh. Kat Kelantan. Sape penah g Kelantan tau la camne perjalanannye. Jauh. Pastu jarang jumpe toilet. Kalau ade pun, toiletnye kompem tak best. Tu pn beratur panjaaaaaaaaaaaaaaang baru dapat masuk.

2. Kedai makan. Banyak. Tapi susah la nak cari yang ikut selera. Lain negeri, lain care masak dia.

3. Oleh sebab perjalanan jauh, leh cramp la tulang belakang aku. Walaupun da tido sepanjang perjalanan, still penat lagi. Nanti sampai kt kg, tido gak sepanjang hari.

4. Bile kene drive, orang sebelah mesti tido. Time tu la aku kejut kakak aku [dulu la b4 dia kawen] suh teman aku drive. Haha.

Sebab kenapa aku SUKE

1. Same je ngan sebab aku TAK SUKE, perjalanan tu jadi adventure. :))

0 684 org tengah mintak lolipop: