Apr 27, 2010

strawberry..cicah chocolate atau madu?


Strawberry ni dapat dari hari Jumaat lagi. Tapi lupe nak makan. Pas balik ride hari ahad baru teringat. Pastu aku makan je sume.

Hm..sebenarnye aku nak cite pasal strawberi cicah madu. Aku suke sangat strawberi cicah madu. Sedap. Membe aku yang aja. Ayeen. Kitorang g rombongan Cameron mase kat matrik dulu. Mase jejalan kat Pasar Malam Brinchang, kitorang jumpe sate strawberi cicah madu. Ayeen cakap sedap. RM3 kot secucuk. Mahal. Tapi sedap gile. Sejak tu, if kitorang ade strawberi kt umah, mesti aku cicah madu. Sampai sume dalam umah ni da terpengaruh. Hahaha.




Tapi, sejak da kecoh Dato' K ngorat Siti pakai strawberi cicah coklat, abes sume kedai jual strawberi cicah coklat je. Aku pn baru je rase, bulan bape ntah hr tu. Bulan 2 kot. Mase tu de ape ntah kt putrajaya. Lalu kt 1 booth tu, jual strawberi cicah coklat. Aku pn try la. Hm..not my taste.

Conclusionnye, kalau Siti wat ape, sume orang ikt. Hahaha. Tu yang tak pasal2 ade tudung Dato' K tu. Padahal Dato' K tak tau pape pn.

p/s: aku rase marshmallow cicah coklat lagi best kot. Hehe

0 684 org tengah mintak lolipop: