Apr 30, 2010

saya rindu nenek saya

Tadi baru je call nenek. Nak say thanks for her present. Nenek bagi telekung. Aku saje je bergurau.

"Telekung ni untuk hantaran ke nek"

Then nenek jawab

"Tu hadiah, takut nenek tak sempat"

DUSH3x

.Sentap.

Tiba2 saja...

Saya rindu sangat nenek saya. Rase sekarang jugak nak balik kampung.

Dulu, mase belaja, selalu berangan. T da de keje, nk bagi nenek duit tiap2 bulan. Tapi aku bg duit raye je hr tu. Tak bagi pn tiap2 bulan.

Pastu berangan lagi. T da de kete, nak jenguk nenek tiap2 bulan. Tapi da de kete, asyik ade hal je.

Sekarang nenek cakap camtu, rase nak balik kampung je malam ni. Leh tak? Tapi ahad kenduri my besfren..
Next week? Mak aku lak operate. Hope nenek datang time tu. Time2 da keje ni, baru terase sangat, rupenye sebulan tu ade 4 kali je ahad.

Nek, Dekdah syg nenek. Sgt2

2 684 org tengah mintak lolipop:

Anonymous said...

aku pun nak sayang kat nenek jugak

Anonymous said...

yana pon syang nnek..(nnek kte sme jew)