Apr 22, 2011

Kenape berbelog kalau tak suke menulis?

Ye aku tak suke menulis. Dari sekolah dulu penulisan aku teruk. Orang sakit otak je paham ape aku tulis. Sebab tu penulisan aku cam caca marba contohnye cite yang ni. Nasib baik kak diana tegur, kalau tak sampai bile2 aku tak tau orang takpaham ape aku tulis. Haha. Syok sendiri je aku kan. 

Tapi aku nak update gak aku punye blog, sebab klau takde blog sendiri, takbest la nak komen2 blog orang lain. Takkan nak jadi anon, tak glamer la kan. Ahahaha. Kalau bia je blog lame bersawang, nnt berhantu plak blog aku. So aku update bile2 aku rase terlintas idea [yang mane selalunye idea taknak melintas pun]. 

Ye..sebenarnye aku sangat suke baca blog orang..dulu balik2 bukak tenet je Fesbuk, ym, fesbuk, ym..cam takde input, takde life..balik2 status yang same je lalu kat wall aku..bosan dah. Bile ade blog best sikit. Nak2 plak blog yang panasklakaIslamic, and sengal .. leh release tension bile bace. Hilang bosan. Nak2 lak ade entry best camni. Petua hidup kat muka bumi pn ade. Takyah beli astro, kat blog pn macam2 adeeee. Cume kene pandai pilih la bahan bacaan kite. 

Jadi..mari la berblogging..wah pandai aku wat kata imbuhan tu kan..

13 684 org tengah mintak lolipop:

Wafiy Suzly said...

betul tu wath, bce blog dpt jugak ilmu skit

mykhalis said...

wahahhaha,,,kalau diikutkan dengan berblog blh meningkatkan taraf kebijaksanaan..

Cikya said...

bagi saya, menulis itu seronok,
juga menggambarkan apa yang kita duk fikir..
kita apa yang kita tulis dan luahkan..
boleh kata, melalui penulisan, people could get to know you more somehow..

keep writing :D

Anonymous said...

Lama-lama nanti sempurna dan lancarlah penulisan tu. InsyaAllah. :)

Solihin Zubir said...

errr... thanx coz salu singgah baca blog sy..

tp xdela islamic sgt rsanya.. sbb sy rock! heheh..

sekadar perkongsian ilmu utk diri sindri dan org lain... =)

Zu said...

Blog ni, dapat belajar banyak kan? Hehe.

*Kita pun rasa benda yang sama. :)

*Selamat berblogging.

Raden said...

gua wat belog r8 after finished my degree..bosan gile kot..skrng cam da lupe ape itu buku..hhaa

Unknown said...

berblogging ye??
akak pun nak tiru la perkataan ni..
hahahah

The Crow said...

Menulis di blog lebih bebas. Ade idea, entri mantap. Takde idea sekadar meluah. Yang penting berblog tak menghadkan apa2. Tulis apa yang kita mahu. kan?

Cuma bila menulis kita letak satu harapan pada penulisan. Iaitu feedback dari pembaca. Tapi kite tau. Tak semua yang membaca. Lebih ramai yg menulis. koh3..

(^______^)

. said...

berblog kerana menulis itu sahaja =.=

Unknown said...

blog ni 10 kali best dr fesbuk kan.. :)

Anonymous said...

aku akan kembali menulis..akan kembali..insyaAllah..rindunya~~

kay_are said...

betul2.. bace blog macam2 cite baru boleh dapat.. kadang2 blog nye cite lagi laju dari paper.. tu yang best tu.. huu.. xpe, x minat menulis.. leh pelan2 semaikan.. =)