Oct 26, 2010

Think about it..=)

Kisah di opis ku hari ini..

Oleh sebab hari ni ade training utk software baru, opis aku meriah sket ngan manager2 store yg turun ke HQ [jgn tertipu, manager nitidakla sehebat yang anda2 bayangkan]. Kisah ni terjadi time sume ahli2 meeting da balik. Ade la 2 orang budak kat opis aku ni, sorang manager store n sorang memang budak HQ. Sorang H [bukan name sebenar] n  sorang lagi K [pun bukan nama sebenar].

H yang kebosanan lepak meje aku tetibe je angkat phone kt meje aku n call sorang budak store [staff yg jaga store] kat salah satu cawangan store kitorg [tempat dirahsiakan atas tujuan keselamatan].

'Ni sape, kat store mane ni'

Budak tu jawab pe ntah. Aku dengar H je yg cakap.

'Ni K ni. Nak mintak no tepon boleh?'

H jual name K lak..K pn angkt tepon kt meje sebelah aku nk dengar pe H jual kat dak store tu.

'Saje je nak mintak, senang nk mesej2 nanti'

Pastu H dapat no dak tu! Dia salin kat kertas. Pas da letak gagang tu, dia dengan slumbernye pas kat K kertas yang bertulis no tadi tapi K menolak dengan alasan tidak berminat. Memang la, K tak suruh pun mintak, diorg pn tak knl sape dak store tu. . . n FYI, diorang ber2 da ade gf pn.
H ngan muke slumber..

'wat penat je aku amek kan'


Aku yang pelik ngan sketsa depan aku tu, ngan jujurnye bertanye..

'Nape taknak? Semangat je dak pompuan tu bagi. Sian dia. Nanti malam asyik pegang je nset tggu org mesej'

N lagi mengejutkan, H n K saling berpandangan. Then K cakap,

'Takpe, buah tembikai senang dicari, buah betik yang susah sikit. Sebab kat atas. Buah tembikai kat atas tanah je'




p/s: senang je dak laki ni kan..*garu kepala

2 684 org tengah mintak lolipop:

Anonymous said...

sori to say, pic yg kak attach tu crossed fingers.christianity punye simbol tu..mcm doa bagi diorang..

nadia saari said...

hahaha.
betul ape deorg ckp syad!
=p

gud gud gud.